RevistaLuPeste.ro

Forumul pescarilor din Romania
Acum este Mie Noi 22, 2017 1:09 am

Ora este UTC + 2

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 17 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
MesajScris: Sâm Mai 08, 2010 9:44 am 
Neconectat
User RVP
User RVP

Buna ziua,
Sunt incepator in pescuitul crapului si as vrea, care poate sa ma ajute cu niste sfaturi legate de achizitionarea a 4 lasete si 4 mulinete pt. pescuitul crapului. Detin un buget limitat, de criza, max. 500-600ron.
Astept raspunsurile d-voastra.
Fire intinse!

Sus

MesajScris: Sâm Mai 08, 2010 10:14 am 
Neconectat
User RVP
User RVP

Cauta pe forum .Au mai fost intrebari asemenatoare.

Sus

MesajScris: Sâm Mai 08, 2010 11:27 am 
Neconectat
veteran
veteran

asta ar fi o varianta
http://www.profishing.ro/lansete/lanset ... -5941.html. doar ca lansetele au 2,75 lbs, adica sunt un pic cam 'moi'.
te poti limita la 3 lansete cu trei mulinete si sa incerci altceva
http://www.profishing.ro/lansete/lanset ... -5706.html
http://www.totalfishing.ro/lanseta-line ... 90_377_673
ofertele sunt fata de bugetul propus.
o lanseta pe care eu am folosit-o cu succes este urmatoarea
http://www.totalfishing.ro/lanseta-jrc- ... 0_377_1061
le am si acum, sunt de anul trecut si sunt foarte ok pentru inceput.
sunt echipate cu mulinetele trabucco auris, asemanatoare cu cele de mai jos
http://www.totalfishing.ro/mulineta-tra ... 0_280_1014

Sus

MesajScris: Sâm Mai 08, 2010 1:32 pm 
Neconectat
veteran
veteran

mulinetele trabucco de crap sunt excelente pentru un buget limitat. mai stiu baietii care au. am avut si eu trabucco asahi, pe care le-am dat unui coleg (sorin crap) care si acum este foarte incantat de ele. merg destul de bine cu mulinete cu inel de plecare de 40.

Sus

MesajScris: Dum Mai 09, 2010 4:21 pm 
Neconectat
veteran
veteran

3 :mrgreen:

Sus

MesajScris: Dum Mai 09, 2010 6:01 pm 
Neconectat
User RVP
User RVP

alex leonte scrie: